Thursday, October 06, 2016

My Passion

Follow my blog with Bloglovin


Lately my passion for interior design has grown, in fact i'm planning to take  degree in interior design nest year, which excites me a lot. i think my passion for interior design came a few years after the extreme makeover of my house. i like to go to Pinterest and get some inspiration, i even have a collection full of different styles of designs.
What I love about interior design is that it is a form of expression, and also the way you can make a place come back to life.
The styles that attracts me the most are bohemian, minimalist and modern .

-Love, T.



Últimamente mi pasión por el diseño de interiores ha crecido, de hecho planeo tomar una licenciatura en diseño de interiores el próximo año, lo cual me emociona mucho. Creo que mi pasión hacia el diseño de interiores surgió unos años después  de la renovación extrema de mi casa. Me gusta entrar a pinterest y buscar un poco de inspiración, inclusive tengo una colección repleta de diferentes estilos de diseños.
Lo que me encanta del diseño de interiores, es que es una forma de expresión, y también la manera en la que se le puede volver dar vida a un lugar.
Los estilos que más me llaman la atención son el bohemio, minimalista y moderno. Love, T.


No comments

Post a Comment

© T I F F A N Y J O H N S O N
Maira Gall